Przejdź do głównej zawartości

Gala MTV Movie Awards 2018 style

               
          MTV Movie Awards 2018 the best looks

   Jak co roku na gali MTV Movie Awards gwiazdy zaskoczyły nas swoimi niesamowitymi stylizacjami. Na czerwonym dywanie pojawiły się między innymi takie osoby jak: Kim Kardashian-West wraz ze swoją matką Kris Jenner, G eazy, Halsey, Zendaya Coleman, Nick Jonas oraz wiele innych. Poniżej wybrałam dla Was moich faworytów czerwonego dywanu.


Vanessa Morgan

Zendaya Coleman
Camila Mendes
G-eazy i Halsey
Mandy Moore

Nick Jonas
Jasmine Sanders
Ross Butler

Kim Kardashian-West

                                     
Christian Navarro
                                                      

                                                      Źródło zdjęć- Getty images

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ktoś niesamowity

4.02.18 r. No hej ,witam Was w nowym miesiącu ! Szczerze mówiąc to strasznie szybko ten czas leci,czasami aż za szybko. Tak w ogóle to jak się macie? U mnie ostatnio dość sporo się wydarzyło, ale o tym opowiem Wam następnym razem. Pewnie każdy z Was ma w swoim życiu pewną osobę  bez której nie mógłby żyć. Dlatego też tego posta chciałabym dedykować bardzo ważnej dla mnie osobie.   Osobie, która sprawia, że każdy dzień mojego życia jest jeszcze bardziej piękniejszy, a życie jeszcze bardziej kolorowe. Mowa oczywiście o moim starszym bracie. Wiecie jak prawie każda nastolatka mam często różne głupie pomysły i właśnie parę miesięcy temu popełniłam pewien błąd, który mógł pociągnąć mnie na dno (nie,nie mam na myśli alkoholu czy innych takich rzeczy) ale jestem tylko człowiekiem i każdy z nas popełnia błędy, każdego dnia nie myśląc nawet o konsekwencjach jakie mogą go później spotkać. W tamtym czasie potrzebowałam kogoś kto pomimo popełnionego błędu stanie za mną murem i powie &qu

Teen Choice Awards 2018

                                    Teen Choice Awards 2018 style Anna Kendrick Maddie Ziegler Bebe Rexha Normani Kordei Olivia Holt Sabrina Carpenter Cole Sprouse Katherine McNamara Meghan Trainor Hannah Stocking Lili Reinhart Nina Dobrev Lucy Hale                               Źródło zdjęć-Getty Images

Jeden z lepszych dni w roku!

9.02.18 r. Witajcie w ten przepiękny piątkowy wieczór! Macie jakieś konkretne plany na dzisiejszy wieczór? Jakiś wypad ze znajomymi, czy może raczej kanapa, film i dobre jedzonko? Ja dzisiaj wybieram raczej tą drugą opcję trochę odpoczynku nigdy za wiele.😉                                                                     No właśnie może macie do polecenia jakiś fajny film? Preferuje wszystko byle by nie było za dużo strzelaniny(haha). A tak w ogóle to jak po wczorajszym dniu? Żyjecie? Przyznajcie się ile pączków wleciało? Ja powiem tylko tyle, że ten kto wymyślił to święto musiał być naprawdę bardzo mądry. Nie wiem jak dla Was, ale gdyby pączki nie tuczyły to dla mnie takie święto może być co tydzień 😂. Tłusty czwartek to święto, które sprawia uśmiech na twarzach wszystkich ludzi, bo pamiętajcie, że w tłusty czwartek pączki nie tuczą, a dostarczają wiele szczęścia i radości. A ponoć jak się nie zje chociaż jednego pączka to będzie się miało nieszczęście( haha). A jakie